tisdag 15 juli 2008

Tisdag

J&M var här med barnen idag. Kul att se dem, dessutom fick jag lunch. :) J har skaffat en iPhone. Den är riktigt snygg, men jag behåller nog min Sony Ericsson ett tag till. Jag skaffar hellre en iPod Touch i så fall...

H1 & H2 lekte i vardagsrummet. En del av leken var tydligen att ta bort alla ordmagneter från vår kyl och frys. Jag har aldrig sett vare sig kyl eller frys vara så blank, vit och tom. Jo, när vi flyttade in. Bra jobbat av dem att lyckas rensa bort alla magneter på så pass kort tid.

Synd att jag har en huvudvärksdag, jag kanske inte var den bästa värdinnan. jag tänkte åka och hämta Maken vid tåget när han väl är på väg hem. Samtidigt tänkte jag passa på att handla lite mat. Det är fint väder ute nu, undrar om det håller i sig så vi kan grilla i kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar