fredag 11 juli 2008

Helgplaner

Jag vill skriva att vi ska se Mamma Mia! i kväll, men tyvärr. Istället åker vi ut till Svärföräldrarna. Kanske, kanske, ser vi filmen i morgon kväll. De vill se filmen med oss eftersom vi var och såg musikalen. OK, bara jag kommer iväg och får se den snart!

Idag blev det inte så lång promenad, bara 25 minuter. Jag gillar verkligen mina nya joggingskor, men de gillar inte mig. Aj, så ont det gjorde! Jag försökte verkligen att gå genom smärtan, körde på Bon Jovi högt i hörlurarna, men tyvärr...

I morgon blir det golf. Hoppas jag i alla fall, om fötterna inte skriker. I och för sig har jag för mig att det ska regna i helgen, men det finns ju inga dåliga väder... Jo, det gör det faktiskt! Jag är ledsen, men vid vissa väderförhållanden ska man banne mig bara sitta inne med en bra bok och njuta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar