torsdag 17 juli 2008

*besviken*

Jag har kollat fel i biotablån *och* dessutom trott att vi befann oss i nästa vecka. Bra för min vidare semester, dåligt för mitt biobesökande. Självklart ska vi inte se The Dark Knight i morgon. Den har premiär den 25/7, med en smygpremiär den 24/7*. Maken ringde och frågade om "det inte var bättre att boka när filmen haft premiär". Jag uppskattade inte riktigt hans försök till humor just då...

Kung Fu Panda har däremot premiär i morgon. Jag håller på att lobba för den just nu. Maken är dock inte säker på att den är bra. Kan någon vara snäll och överbevisa honom?


*Allvarligt, varför håller man på med dessa smygpremiärer? Om en film kan visas redan dagen innan på flera biografer, varför kan den då inte lika gärna visas på alla biografer den tidigare dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar