tisdag 1 juli 2008

Äntligen! Lite bokuppdatering.

Nu har jag fått två av de tre böcker jag beställde för en halv evighet sedan*. Jag har börjat läsa Once upon stilettos och än så länge gillar jag den. Skönt att ha något att läsa på pendeltåget till och från jobbet nu när man tydligen har sommarstängt både på City och Metro**

Det verkar för övrigt som om jag ska få de andra böckerna jag beställde förra veckan redan denna vecka. Det är bara nummer tre i Hex and the city-serien, Damsel under stress, som tydligen är slut för tillfället. Hoppas den kommer snart, jag vill ju läsa serien i rätt ordning.

* OK då, det var drygt 2 veckor sedan.
**I alla fall vid min pendeltågsstation. Är det så i övriga stan också? Osäker.


---
I'm reading Once upon stilettos now, and so far I like it. I still enjoy the concept of the books, but I might be a bit partial to it since I saw the Sex and the City-movie last night and fell in love with NY again...

3 kommentarer:

  1. "Like" isn't the right word. I loved it. I want to see it again. Everything was so pretty, except, perhaps SJP:s baggy eyes in Mexico... :)

    SvaraRadera
  2. Thats reality. No airbrush there!

    SvaraRadera