torsdag 24 januari 2013

Onsdagen i korthet. Mycket kort.

Jo, jag kom ju i tid till lektionen och allt var frid och fröjd. Lyckades t o m hitta en kaffemugg nere i fikarummet och det hör inte till vanligheterna. Visst ja, jag beställde - ytterligare en - kaffemugg på nätet. Hittade den här i morse på Facebook och gav mig inte förrän jag hittat var man kunde köpa en och beställde en. Visst är den bedårande - typ? En variant av fenomenet Grumpy cat - Pissy cat. Jag tror att mitt morgonhumör kommer att förbättras avsevärt med denna lilla sötnos.

Jobbade på och åkte hem vid 16-tiden. Lagade middag - potatismos och stekt korv. När Pusselbitarna nattades nattade jag tydligen mig själv också och vaknade när Maken kom hem från sin bridge. Därav min något dåliga uppdatering ikväll. Min hjärna stängs av om jag somnar en stund på eftermiddagen/kvällen och sätts inte på igen förrän en bra stund senare. Typ som nu, en timme efter att jag vaknade till så börjar jag kunna tänka igen. Bra där...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar