torsdag 10 januari 2013

Onsdag

Få lektioner idag, men en hel del planerande. Det är ju så himla kul! Jag har högtflygande planer med en blogg för mina elever i respektive ämnen, men vi får se hur den blir. Det kan lika gärna bli så att jag inte tycker att det är så bra och raderar hela klabbet. Det har jag gjort tidigare...

Veckohandel och en stunds lugn i mataffären. Tänkte ta en kaffe på Espresso house i Bromma blocks, men för en gångs skull fanns det ingen personal där när jag kom dit. Tänkte att det var bättre att komma iväg till Coop istället för att stå och vänta på mitt kaffe. Det hade dock varit gott...

Nu har vi kollat in tisdagens och onsdagens avsnitt av Mästerkocken. Två av dem som jag hejade på gick inte vidare, synd! I morgon kommer Maken hem sent, har han flaggat för. M a o kommer vi nog inte att se morgondagens avsnitt, om det nu går något då. Jag blir lite dagvill när allt finns på nätet. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar