lördag 12 januari 2013

Lördag...

Åkte iväg till Bromma blocks ett tag ensam. Jag hade med en del tidningar, kartonger och plast till återvinning också, så det tog en stund.

Hittade ett par nya vinterkängor till P1 på rea, 30%. Dessutom var det öppet köp, bra med tanke på att P1 var hemma. :-)

När jag kom hem åkte Maken iväg och skulle kolla på en tv-bänk som han hittat på Blocket. Givetvis passade P2 på att kräkas när jag kommit hem också, så nu tvättar jag påslakan och örngott. Själva kudden och täcket kommer i nästa tvätt.

Nu ska jag göra köttgryta med potatis!



2 kommentarer:

  1. Ojojoj, har läst ikapp. Hoppas det vänder med sjukdomseländet! Tack för grattishälsningar häromdagen! :)

    SvaraRadera
  2. Han är rätt sänkt idag också, men hoppas att medicinen snart verkar.

    Varsågod, hoppas din dag var bra. :-)

    SvaraRadera