torsdag 20 september 2012

Torsdag kväll...

Bild från Wikipedia
Bra dag på jobbet, studiedagar är - för det mesta - trevligt. I morgon är det tillbaka till lektioner som gäller. Jag försöker hitta bra geografiböcker nu också, tänkte kolla in Digilär på nätet nu när alla elever ska ha varsin dator, men deras geografimaterial finns inte på plats förrän i början av nästa år. Typiskt. Det kan dock bli det materialet till övriga SO-ämnen.

Om någon skulle vara intresserad kan jag meddela att min förkylning kommer igång igen. Jag hade ont i halsen förra veckan men det bröt inte ut. Idag började jag få ont i halsen igen. Dessutom är både Maken och pojkarna lite småsega. Det bådar ju gott för helgen. Not.

Nej, jag ska krypa till sängs och be en stilla bön för att a) eleverna kommer till lektionerna - och faktiskt vill lära sig något och b) min hals blir bättre. Vi har ju faktiskt en födelsedagsfest att gå på nu på lördag. Världens bästa A1 fyller år. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar