söndag 9 september 2012

Söndag

Jag har ätit så mycket mat ikväll så magen står i fyra hörn. Men gott blev det. Som förrätt blev det lite baugetteskivor med olika tapenade. Gott. Både min flygande Jakob och lakritspannacottan blev bra, Maken fick t o m lite left-overs till morgondagens middag - jag äter ju borta i morgon. :)

Barnkalaset verkar ha varit lyckat, båda barnen har sprungit runt och lekt. Skönt, i synnerhet om man tänker på att det var första gången som vi inte var med på ett kalas. Det här verkar gå vägen.

Nu ska jag gå och sova, dags att börja jobba i morgon. Shit, jag börjar bli lite nervös nu... :)

4 kommentarer:

  1. God mat, vad hände med bilden på efterrätten? Lycka till på nya jobbet hälsar tröttmössan som knappt sovit inatt av rädsla för att försova sig, nu mot Göteborg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, nu kan du ju få ett hum om hur det såg ut. Viktigt att inte överdosera lakritspulvret, kan jag säga. :) Hoppas att det var bra i Gbg!

      Radera
  2. Låter som en bra söndag! Lycka till idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var nervöst, men det gick bra.

      Radera