fredag 28 september 2012

Party on, dude...

Klockan är ungefär 22. Pusselbitarna sover sedan en dryg timme tillbaka, efter fajitas, popcorn och Robin Hood - den tecknade versionen från mitt födelseår, inte Costner/Rickman. Tyvärr. Vi har kollat på Skavlan och nu har Maken gått och lagt sig. Jag sitter i soffan och bloggar och surfar. Shit, vilka partyprissar vi är. Not.

Helgen är inte så utkristalliserad ännu. Jag har hintat om att jag vill till IKEA och att P2 behöver nya skor nu när det är höst och kallt. Dessutom är jag ute efter en ny väska, min ryggsäck är a) trasig i ena remmen och b) inte anpassad för en laptop.

Vi skulle behöva fixa i trädgården, förhoppningsvis blir det tid för sådant också. Vi får se. Nu gäller dock snart sängen, även för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar