torsdag 20 september 2012

Lycka

För någon månad sedan läste jag på Twitter - och såg bildbevis - att Vita huset-gänget var samlat igen och det var tal om en film. En film! Självklart var jag lyrisk, men samtidigt otroligt skeptisk - det lät lite väl bra för att vara sant.

Nu har jag sett vad det var för något. Visst var det en film, men - tyvärr - inte någon längre variant utan en reklamfilm till förmån för en syster till en av skådespelarna. Hon vill väljas in i The Supreme Court i Michigan. Personligen har jag svårt att se hur hon kan misslyckas med en sådan uppbackning, men konstigare saker har hänt. 


Apropå West Wing i allmänhet - och Martin Sheen i synnerhet - så kommer han till Stockholm och Dramaten den 26 oktober. Han ska medverka i föreställningen Speak Truth to Power - Röster ur mörkret. Jag har bokat biljetter till en kollega och mig. Dessutom har jag en biljett kvar som förmodligen ska gå till J. Hon har i alla fall första tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar