onsdag 29 augusti 2012

Ombytligt väder

Förra veckan på fotbollsträningen ösregnade det. Vi talar Ö.S.R.E.G.N. Vad P1 hade på sig? Kortärmad matchtröja och shorts. Oops, liksom. Det spelade i o f s ingen roll vad han hade på sig, ty alla var genomblöta när träningen var slut.

Idag hade jag förberett mig och i samråd med Maken klätt på P1 långärmad t-shirt + matchtröjan och träningsbyxor med långa ben. Vädret ikväll? Jo då, tackar som frågar. Hur varmt som helst, stackarn höll på att få värmeslag. Jag trodde inte att det skulle kunna vara så varmt kl sex på kvällen nu. Jag hade fel.

#åretsmamma

4 kommentarer:

  1. Vädret har verkligen varit varierande den senaste tiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Som det är när det börjar gå mot höst, antar jag...

      Radera
  2. Jättekul :) Nja, för alla utom P1 då antar jag. Och jo, jag är övertygad om att du skulle vara en mycket fin kandidat till årets mamma. Keep up the good work!

    SvaraRadera