tisdag 7 augusti 2012

Tisdag: Huvudvärk

Jag har haft ont i huvudet till och från både igår och idag. Det var dock något jag var beredd på. Att gå från fyra-fem kaffestunder per dag hemma hos mamma och till en - kanske två - här hemma sätter sina spår.

I morgon har jag en ganska späckad dag, så jag hoppas att det känns bättre. Vi pratade med förskolepedagogerna tidigare idag (klar fördel med att ha förskolan på vår gata) och pojkarna kunde få komma dit i morgon och på torsdag för att känna på det där att vara på förskolan hela dagen, eller åtminstone till tretiden. Det passar bra denna vecka eftersom det är färre barn där nu än nästa vecka, när de ska börja "på riktigt". Vi lade fram förslaget för Pusselbitarna nu ikväll och de hoppade på förslaget direkt. Vi är ganska förvånade, både jag och Maken, men det borde väl vara ett tecken på att de är duktigt uttråkade - P1 brukar säga att han vill vara hemma och inte gå någonstans... :)

Jag ska träffa vännen J för lunch (roligt!) och sedan ska jag på intervju. Mer action än vad jag utsatts för på flera dagar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar