måndag 23 mars 2009

Promenad hem

Jag gick - med mina mått mätt - ganska tidigt från jobbet idag, klockan var 17 när jag stämplade ut. Passade på att gå och handla lite mat och då ringde Syster K. Hon och jag hade sedan sällskap hem tillsammans, på olika sidor av Sverige. När jag pratade med henne passade jag på att gå hem istället för att ta bussen. Det var ganska skönt, men kyligt. I synnerhet när min handsfree till telefonen pajade så jag fick hålla telefonen mot örat istället.

Snön smälter steg för steg, men i Spånga är det mer snö kvar.

Min plan är att gå närmare 10.000 steg per dag och just nu ligger jag på 10.244. Jag hoppas att min promenadlust håller i sig.

Just nu befinner jag mig i en sjukt hög elevtillströmning, det känns som om jag har svårt att andas emellanåt. Jag måste försöka slappna av, men det är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar