söndag 1 mars 2009

Lördag

Vi åkte till Bålsta idag för att hämta ett par prydnadssaker Maken köpt på Tradera. När vi väl kom dit kunde han dock inte låta bli att köpa ett par saker till...

Jag fotograferade den uppifrån och det blev en ganska skum vinkel. Men det här är alltså en trädrot på en ställning med små söta fåglar på. Det borde inte ha undgått något vid det här laget att Maken (och jag också för den delen) gillar prydnadsfåglar.

Underbart väder idag för övrigt. Blå himmel och massor av sol. Synd bara att det syns så tydligt att våra fönster behöver tvättas. :)

2 kommentarer:

  1. Fönster var precis vad jag tänkte på igår! Men det måste ha varit den soligaste dagen i år.

    SvaraRadera
  2. Det var det nog. Riktigt bra väder igår. Nästa helg ska jag göra ett ryck med fönstren. Tror jag. :)

    SvaraRadera