fredag 13 mars 2009

Fredag kväll.

Äntligen helg! En timmes badminton och sedan hem och fixa pizza. När vi åt såg vi även på veckans höjdpunkt - Let's Dance. Jag väntar nu otåligt på utröstningen. Snälla, låt Magnus och Morgan vara kvar! Jag vill se dem båda i final!

Jag kom in i slutet av SVT:s nya satsning "Grillad". Tyvärr får jag väl säga att jag inte är helt såld. Jag vet inte om det beror på att jag kom in sent eller om det inte var roliga grillare. Jag har dock satt in programmet på inspelning nästa vecka. Sedan får vi se.

2 kommentarer:

  1. Håller helt med dig, Morgan och Magnus i final ska det vara!
    Även om Morgan tappade greppet lite i det här avsnittet och dessutom spelade över en aning... Men jag älskar en talangfull underdog!

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Visst, han tappade nästan hela programmet i deras bugg, men han är skön.

    SvaraRadera