torsdag 12 mars 2009

Ett av ett fåtal inlägg...

Nej, just nu varken hinner eller orkar jag blogga mer än absolut minimum. Vad är förresten egentligen minimumtid för en bloggare nu för tiden? Livet håller just nu på att ge mig lite citroner, och jag håller på för fullt med att göra citronmarängpaj.

Det är nämligen så här: Mycket jobb och mer verkar det bli. Skönt på ett vis, men det kan bli för mycket av det goda ibland också. Jag har suttit extra länge varje dag den här veckan och det börjar kännas.

I morgon blir det badminton för första gången på en månad tror jag, gud så roligt! Jag ser fram emot att få springa lite. Och att få min motspelare att springa också... :) Nu gäller det bara att packa väskan med träningskläderna och båda racketerna* och att komma ihåg den i morgon bitti.

Jag har passat på att se på serier jag spelat in. Igår såg jag veckans avsnitt av The Mentalist och idag såg jag Lie to me från igår. Det sistnämnda var bäst den här veckan, det känns som om jag kommer in i serien. Eller, egentligen var båda avsnitten bra denna vecka. Det tar väl alltid några avsnitt att komma in i en serie, både för skådespelarna och publiken?

När jag ändå satt vid TV:n ikväll och Maken var på jobbet (surprise...) passade jag på att se lite inspelade program sedan tidigare som jag sedan skulle kunna radera. Nu har jag sett ett par avsnitt av 30 Rock och slutklämmen på konserten We are one inför Obamas tillträde. Favoriten där var nog U2, jag är barnsligt förtjust i Bono. Kanske man skulle försöka få biljetter till konserten i sommar...

*Visst heter det så? Blev osäker...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar