söndag 23 november 2008

Söndag

Nej, inget större har faktiskt hänt idag. Sov länge i morse, förmodligen en följd av konserten jag var på igår. Inte för att jag var där hela tiden, men det var intensivt så länge jag var där.
T-shirt - 160 kronor. Entré - cirkus en tvåhundring. Att höra någon man känner använda sin "dödsmetallröst" - obetalbart.

Svärföräldrarna var här och fikade en stund. Jag passade på att köpa ett gäng kanelhjärtan från fiket för att ha något att bjuda på. Bilden till höger är hämtad från Aftonbladet, Hannu Sarenström har fotograferat.

Jag ska göra egna kanelhjärtan till luciafika eller till jul. Recept finns t ex här (Aftonbladet), här (Coop) och här (Tasteline). Ungefär samma recept, det handlar väl om fingertoppskänsla, antar jag.

Gör: Skriver ett blogginlägg under ganska lång tid.
Tittar på: Dragons' den Christmas special 2007 på Youtube
Lyssnar på: Makens pokerspelande. Datorn plingar på olika sätt för varje händelse. Jag har vid det här laget lärt mig vad de innebär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar