onsdag 26 november 2008

Jobb-jobb-jobb

Jag ska vara ledig nästa vecka och redan nu ser jag straffet för detta. Jag jobbar. Mycket. Igår satt jag till halv sju på kvällen, idag hoppas jag att jag kommer iväg före klockan sex.

I helgen blir det dock en massa roliga saker, både julpyssel och barnpassning. Vi brukar åka till Skansen första advent, men i år blir det istället andra advent, p g a filmfestivaler och annat.

Hoppas snön ligger ett tag. Just nu snöar det igen och det är ganska fint. Så länge det inte blir en massa slask så kan snön få ligga tills jul.

2 kommentarer:

  1. Nyfiken i en strut! Resa? Eller annat hemligt? Eller bara passa på den mörkaste tiden...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är otroligt mörkt och trist just nu, trots snön. Jag ska vara hemma och julpynta och fixa lite.

    SvaraRadera