onsdag 12 november 2008

Onsdag

Hoppsan, nu var det ett tag sedan sist. Jag har jobbat som en tok, allt för att jobba av mina rättningar och kunna vara ledig en halv dag i morgon. Förhoppningsvis kommer det att lyckas.

Det här är annars en bra vecka, så vitt jag vet. För det första hade jag gått ner det jag gick upp på Viktväktarna förra veckan. Mycket bra! Det kändes som den sporre som jag behövde för att orka en vecka till.

För det andra har jag fått tillbaka min telefon. Oj så jag har saknat den. Det enda är att jag måste hitta tillbaka ringsignalerna som försvunnit.

När jag kollade upp hur långt man hunnit med min telefon upptäckte jag att den skickades från verkstaden den 26/10 och skulle ha kommit till butiken den 27/10. Jag påtalade detta i ett epostmeddelande till butiken i går runt lunch och lo and behold! I går eftermiddag fick jag ett SMS om att min telefon kommit tillbaka. Oj, så spontant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar