onsdag 5 november 2008

Funderingar på kvällskvisten

Som det känns precis just nu kommer jag förmodligen att hamna i en sådan där liten bloggskugga igen snart. Just nu finns det många saker som snurrar i skallen på mig och det är lite svårt att fästa dem på bloggskärmen. Det är mycket nu helt enkelt.

Dessutom känner jag mig ganska trött och oinspirerad. Men det är precis just nu. Det kan mycket väl ändras till i morgon. Men, om det blir tyst och tomt här ett par dagar*, så kommer jag tillbaka snart. Jag ska bara ladda batterierna.

Under tiden - Titta på den här videon:



Ganska kul parodi på den här låten...

*eller tystare i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Alltid roligt att följa dina inlägg! Men jag förstår bristen på inspiration ibland och att saker (typ livet i stort) kommer emellan. Snurr, snurr, ibland är det sakta, ibland fort.

    Nyfiken på hur det går med allt, men skriv när du känner för...
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag tar det helt enkelt dag för dag. Det är kul att skriva, men allt vill jag inte skriva om just nu. Kram tillbaka!

    SvaraRadera