tisdag 27 mars 2007

Träna

Det är alltid lite jobbigt för mig att ta mig till träningen, men när jag kommer därifrån... Vilken studs man får! Har precis varit på ett bra skivstångspass på Kungsholmen och allt känns super! Jag ärinte helt såld på lokalen, det var ganska trångt, men musiken var peppande. Det enda som fattas nu är middag och något att dricka så är livet gott.

Jag tänker varje vecka att jag ska träna mer, men just nu hinner jag inte. Det är också samma sak varje vecka. Jaja, bättre en gång än ingen gång.

Nu jobbar jag en vecka till, sedan bär det av till Prag för en långhelg. Oh så skönt att resa bort, även om det bara är för en kortare tid! Innan dess är det andra saker som gäller. Björn Skifs på Cirkus på fredag och Trädgårdsmässan på lördag. Full rulle alltså.

I morgon ska Maken ha hem pokergänget på middag och lite spelande. Med tanke på att det är jag som fått höra om hur bra det går att spela på nätet och att det är "som att stjäla godis från små barn", ser jag fram emot en filmkväll med J. Hon fyller för övrigt år idag - Grattis!

Jag undrar vad han tänker bjuda på för mat innan spelandet. Jag har inte hört något om någon middag, jag har i alla fall inte förberett något... hehe. Förmodligen kommer jag att spela den elaka frun som låter sin man svälta. Låt dem äta pizza!*

*eller kakor, vilket som passar dem bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar