torsdag 1 mars 2007

Halv film.

Vi började se på Where the truth lies (Svensk titel: Sanna lögner. Får mig att tänka på någon billig såpa...) i går kväll. Filmen hann till kanske mitten innan Maken insåg att han var för febrig & trött för att se klart den. Hoppas göra det ikväll. Han undrade också hur sjuk han var i videobutiken eftersom han faktiskt hyrt en film med Colin Firth utan att tänka efter först. Jag blev givetvis överlycklig. År av lugn övertalning har gett avkastning. Äntligen väljer han viljer med mina favoritskådespelare... Colin är alltså i huvudrollen, tillsammans med Kevin Bacon, en annan favvo.

Än så länge verkar filmen helt OK, även om jag inte riktigt förstår tjuskraften i ett par "has-been"-kändisar 15 år senare. Mordgåtan som ingår är intressant, även om jag anar att den är hyfsat lättbegriplig.

Jaja, Colin är ju alltid Colin...

Efter att Maken gick och lade sig såg jag på tre avsnitt av West Wing. Konstigt, jag vet vad som kommer att hända, men serien är fortfarande så bra! Man fastnar verkligen i de olika personerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar