tisdag 20 mars 2007

Jag vill skriva mer. Jag vill verkligen det. Jag är bara så sjukt trött. Det kanske blir bättre om jag lägger mig tidigt ikväll.

Måste dock skriva om något som jag funderat på större delen av dagen. Hur är den här killen funtad? "Ja, jag går hem till kompisen, fikar och så passar jag på att ha sex med hans hund." Charmig kille. Verkligen. Undrar hur han ser ut egentligen, kompisen vågade inte avbrta honom, enligt artikeln i Expressen (som jag inte hittar nu).

En annan man som jag tror har världens största mindervärdeskomplex är han i Bosnien som fejkade sin egen död för att se vem som skulle dyka upp på begravningen. 45 var inbjudna, en dök upp - hans mamma. Killen fejkar alltså sin död för sin egen mamma! Jag undrar hur uppslutningen kommer att vara när han verligen kolar. Snacka om att ropa varg... Om det här är sant, för det låter som en skröna, såblir jag faktiskt ganska oroad för mänskligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar