fredag 23 mars 2007

Fredag kväll

Fredag kväll och ensam hemma. *Vad* ska jag göra? Jo, det här är en kväll för att se filmer med Hugh Grant. För tillfället håller jag på att se om Music and lyrics. Jag vill ge den en chans till. Enbart för att jag gillar honom. Sedan ska jag se om Om en pojke. Bara för att det är så mycket bättre. Som sista film får jag välja mellan Love, actually eller Two weeks notice. Alan Rickman är med i den förstnämnda, så det känns som om det kan bli den.

Slutligen, ännu ett citat från en låt ur Music and lyrics:
Here we are two years later
Too late to turn back now
We gotta finish what we shouldn't have started*
We've got to walk away somehow
But it's easier said than done
When two hearts beat as one**
And three hearts are one too many***
That's why we shouldn't have ever begun
(http://www.metrolyrics.com)

* Klyscha 1A
** Klyscha 1B
*** Huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar