fredag 16 mars 2007

Nya låten med Orup & Lena...

Jag måste skynda mig på. De sjunger bra ihop, deras röster passar perfekt för varandra.

Du har alltid haft en annan vän
nån som har behandlat dig som en hund ibland

Åh, att man bara kan.

Men nu är du ensammen igen.

Tänker inte ta att nån kommer före mig,

det passar inte mig.



Vem som helst kan se att det finns många som vill

Alltför många som vill



Jag måste skynda mig på

innan någon annan tar dig

Måste skynda mig på

innan chansen är förbi

Är det så svårt att förstå

att jag alltid velat ha dig

måste skynda mig på innan någon annan tar dig.

Innan någon annan hinner fram

vill jag bara vara där och beröra dig

tänk att få röra dig.

Det finns skäl och möjlighet att det kan bli vi

Bara du kan ge mig tid

Jag måste skynda mig på

innan någon annan tar dig

måste skynda mig på

innan chansen är förbi

Är det så svårt att förstå

Att jag alltid velat ha dig

Måste skynda mig på

innan chansen är förbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar