måndag 19 mars 2007

Jag är trött. Önskar att jag inte skulle träna idag. Tyvärr så har jag kommit in i vanan tillräckligt för att inte skippa den. Jag ska inte säga att jag tränar för mycket, långt därifrån. Egentligen vill jag träna två-tre gånger i veckan. Att bara gå en gång i veckan känns lite slött. Jag säger som jag alltid säger – När det blir lugnare på jobbet, då

Inget nytt annars. Jag hade en slappardag i går och såg på två filmer. En som jag sett förut och gillar - Intolerable Cruelty. Jag gillar Clooney och han är bra där. Han blir bra i Coen-filmer, Oh brother… är ju suverän. Den filmen var jag tvungen att titta på så att jag blev på bättre humör efter film nummer 1. That Touch of Mink. Jag gillar skådespelarna, men har aldrig sett filmen trots att vi haft den hemma i något år. Och som sagt, skådespelarna är bra. Men jag satt och retade upp mig på hur mesig Days karaktär var. Irriterande varelse. Det fanns några kul citat, men inte många. Ett var: "Men take one look at you and all of a sudden their wives don't understand them." På IMDB star det att filmen är en Askungesaga, men jag ser det inte. Jag brukar gilla filmer, men jag hade svårt att gilla den här fullt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar