torsdag 22 mars 2007

Sammanfattning 22/3-07

Jag har inte gjort så mycket idag. I och för sig fick jag gjort mycket på jobbet idag, och det var skönt. Jag ser fram emot att ha en tom, eller i alla fall snudd på tom, mailbox när jag går hem i morgon eftermiddag. Förmodlgen ska jag gå hem tidigare i morgon. Det är ju fredag. Eventuellt går jag ut och tar ett glas vin med några arbetskamrater. Maken ska träffa kompisar på sitt håll i morgon, så jag blir ensam under kvällen.

Jag har pratat med 2/3 av mina syskon idag, både JC och I. Jag lyckas alltid ringa när JCs barn ska läggas, så även idag. Tydligen läser 5-åringen Kitty-böcker. Jag är lite impad, jag läste dem nog inte så tidigt. Hon lärde sig läsa tidigt, precis som jag. Jag tror att hon var typ 3 år när hon läste upp ord och även skrev till viss del. I julas var det hon som läste upp julklappsnamnen. Jag är helt klart impad. Jag hoppas att sådant där följer i våra gener. :)

Jo, jag var ute och provkörde nya bilen också. I min stora godhet erbjöd jag mig att hämta Maken vid tåget idag. Han mumlade något om att jag inte var lika snäll innan tisdagen, men det är säkert bara vilda fantasier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar