fredag 16 mars 2007

Via Emma G-M kom jag in på Shampoo rising och parfymminnen. I mitt fall är parfymen jag förträngt att jag någonsin gillat Lou lou. Jag provade den igen för ett par år sedan och höll på att få en allergisk reaktion. Allvarligt talat! Jag älskade den parfymen och nu klarar jag inte av att känna doften av den utan att få ett migränanfall.

Le jardin hade jag ett tag efter att min faster köpt den till mig i någon taxfreebutik. Jag gillade den, men den satte inga permanenta spår hos mig.

En av mina bästa kompisar strax efter gymnasiet hade den där parfymen som var formad som ett utropstecken – Exclamation by Coty. Jag provade den också, den gav inga huvudvärksattacker, men jag saknade Kicki. J

Nu för tiden använder jag främst Cliniques parfymer. Happy heart eller Happy to be. Jag återkommer alltid till dem, även om jag alternerar en del med Boss woman & Boss Deep Red.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar