torsdag 10 april 2008

Torsdagens aktiviteter

I eftermiddag ska jag gå omkring på Trädgårdsmässan. Även denna gång med Svärmor men nu även med Svägerskan. Förra året kom jag hem med ganska många pelargonskott, i år tänkte jag försöka få hem någon orkidé. Det är jättekul att bara gå omkring där, man får mycket inspiration. Bilden till höger är f ö hämtad från deras startsida.

Jag har en ganska stressig, men skön dag idag annars. Jag måste hitta en present till minsta brorsdottern. Hon gillar pyssel, förslag på saker tas emot tacksamt.

I kväll ska jag & Maken äta middag med vännerna från Tumba. Kul!

M a o kommer jag inte att kunna gå och stressa personalen på Konsum om min telefon idag. Attans. Jaja, man kan inte gör allt roligt på en dag. Jag får gå dit i morgon. Mitt nya sim-kort fungerade i min gamla mobil i alla fall, så jag kan bli nådd.

Very Good Things: I'm going to the Garden fair & later tonight we're having dinner with friends.
Very Bad Thing: They lost my cell phone at the Post Office.

1 kommentar: