onsdag 2 april 2008

Juno...

Vilken underbar film! Både jag och maken gillae den skarpt. Riktigt bra skådespelarinsatser dessutom. I synnerhet Ellen Paige, men även hennes otroligt coola kompis i filmen, Olivia Thrilby.

Jag satt dock ganska länge under filmen och även under tågresan hem och funderade på var jag har sett Jason Bateman förut.

När jag kom hem slog jag upp honom på IMDB. Självklart. Han var den där utspejsade kommentatorn i Dodgeball. Jag har sett honom i något avsnitt av Arrested Development också. Kul kille!

Apropå något kul: Jag såg på Discshop att de just nu säljer alla tre säsongerna av Black books för 349:-. Ett kap! Det finns 34 stycken kvar. Jag tänkte vänta tills jag diskuterat saken med Maken, men det låter som ett ganska OK pris. Synd bara att det inte finns med svensk text, däremot norsk, dansk och finsk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar