söndag 13 april 2008

Helgen som varit...

Telefonen kom fram till slut. Det visade sig att ett fel som jag inte alls var beredd på hade inträffat. Paketet stod i mitt ogifta namn. Senaste gången jag köpte något från Phone House var jag ogift. Jag köpte min förra mobil typ tre veckor innan vi gifte oss.

Så den finns här nu. Och den är riktigt söt. Jag ska lägga upp fler foton nu, när jag kan blogga dem direkt.

Fredagen bestod annars av tortillaätande & TP-spelande. Kul!

Lördagen tillägnades La Familia. Svägerskan fyllde år och jag fixade middag. Svampsoppa till förrätt och ugnsstekt lax med ris till huvudrätt. Glass till efterrätt. Riktigt kul och dessutom uppskattat. Maken sa till och med att det var gott, och han är inte förtjust i fisk.

Idag har vi tagit det lugnt. Vi har hyrt filmen, Bluffen (The Hoax) med Richard Gere & Råttatouille. Jag skriver om dem i kväll eller i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar