måndag 7 april 2008

Just another manic Monday...

...wish it was Sunday, eller nåt i den stilen. Mycket jobb, men lite lugnare än tidigare veckor. Skönt!

Det enda som spelas i min MP3 just nu är soundtracket från Juno. Lyssna och njut. Maken tipsade om en musiksida där det finns ganska mycket musik: www.deezer.com. Jag har lagt ner ganska mycket Belle & Sebastian i mina spellistor än så länge, som ett test.

Jag väntar in min nya mobil annars, den kommer nu i veckan. Sedan köper jag till ett minneskort och Maken får min MP3. Win-win-situation!

Short summary:

Listening to right now: Juno OST
Working: A bit less then previous weeks. Nice!
Waiting for: My precious cellphone.

1 kommentar:

  1. Enjoy the slow work period. It creeps up on you and slams you when you least expect it.

    SvaraRadera