tisdag 8 april 2008

*besviken*

Jag fick ett SMS idag om att mitt paket, my precious, fanns på Posten, m a o Konsum. Glad i hågen studsade jag dit, bara för att mötas av ett "Nej, vi har inte fått in det ännu". Om jag har fått sms-avi om det, varför har då inte de fått ordning på det? Fruktansvärt kinkig. Jag vill ha min mobil!

Dessutom höll jag på att få med mig en annan kvinnas paket bara för att hon hette nästan samma som jag*. I o f s så var det ett paket från KostaBoda, det kanske hade varit en schysst vas eller något...

Jag funderar på att vänta in Konsums öppnande i morgon och hämta paketet på väg till jobbet. Otålig, jag? Vad får dig att tro det?

*och det är faktiskt inte det lättaste... :)

2 kommentarer:

  1. Vid dom sällsynta tillfällen jag har anledning att gå till (i mitt fall) ICA för att lösa ut paket, brukar någon sadist ha skrivit "kan hämtas ut efter 16:00" på avin. Missade du något liknande, måhända?

    SvaraRadera
  2. Nja... Jag hade bara fått ett sms från Posten att paketet fanns att hämta på Konsum, utan speciell tidsangivelse. Då väntade jag inte in postavin. Förmodligen lite väl godtroget av mig. Jag ska göra ett nytt försök nu i eftermiddag/kväll.

    SvaraRadera