tisdag 3 november 2009

Pin- och smärtsamt.

Jag tror inte att jag kommer att sätta min fot eller någon annan av mina kroppsdelar på Netonnet den närmsta tiden. Idag skulle jag dit och köpa en optisk kabel åt Maken eftersom han håller på att fixa i ordning den nya BluRay-spelaren. Så långt allt gott och väl. På väg till kassan känner jag hur jag trampar snett med stövlarna* och håller på att ramla. Jag försöker parera några steg och tre steg senare sitter jag mitt i en gång. Och jäklar så ont jag har på låret och i knät nu! Knät är svullet, hoppas att det snart lugnar ner sig.

Ringde mamma ganska omgående och berättade att det inte bara är hon i vår familj som ramlar helt oförhappandes utan även jag. Varför är det just dålig balans som jag ska få ärva av henne?

*För en gång skull ville jag vara lite tjusig när jag gick utanför dörren hemma så jag tog stövlar med lite klack. Det jobbiga är att det inte ens är så hög klack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar