måndag 9 november 2009

Måndag

Underbar dag. För första dagen sedan torsdags har jag ingen huvudvärk. Igår var nog kulmen. Tre personer frågade mig inom 20 minuter om jag hade åkt på svininfluensan. Ont i huvudet, illamående... The works.

Idag ska jag kila bort till Netonnet och lämna tillbaka en sladd som jag tydligen inte behövt köpa. Dessutom håller jag på att tvätta och ska träffa chefen för ett litet möte innan jag ska på Viktväktarna.

Nämnde jag att jag *äntligen* känner mig pigg...? :)

Det enda jag hoppas nu är att jag inte behöver ha med mig kvittot till affären, jag har nämligen lyckats röra bort det någonstans. Däremot har jag bevis från internetbanken att jag handlar där förra söndagen. Det räckte när jag lämnade tillbaka en sak på Teknikmagasinet, hoppas att det funkar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar