fredag 27 november 2009

Fredagspromenad i city.

Jag får tydligen tillbaka min förkylning. Fan också. Har haft ont i halsen i två dagar nu.

Tog trots detta en sväng till city idag för att gå i affärer med J och lill-T. Jag köpte inget, men fick några idéer. På Ittala fick jag dessutom en liten värmeljusstake eftersom jag är NK-kund. Söt.

En del kändistittande idag också. Både Thåström och Magnus Samuelsson signerade saker på Åhlens. Dessutom såg jag en höggravid Linda Rosing med partner på BR i Gallerian. Jag är chockad över att jag kände igen henne. Hon ser bättre ut IRL.

Nu: hem och kolla genom mina e-postmeddelanden. Jag fick ett samtal idag om en intervju. Tyvärr hörde jag inte att det ringde och när jag ringde upp honom hörde inte han mig. Jag får kolla posten, annars får jag ringa honom på måndag.

Jenny: jag tror att det är på den skolan du jobbade på senast i Sthlm... Våra vägar korsas postumt. :-)



2 kommentarer:

  1. Postumt lät ju lite tragiskt... Hm, SO-tjänst? I den lite finare söderförorten? I så fall borde det ju vara efterträdare till någon jag kände mycket väl... Hm. Nu blir jag så nyfiken så du får meddela mailledes eller dylikt...

    SvaraRadera
  2. Fast jag ska inte uppta bloggkommentarsutrymme till spekulationer utan researchade lite själv... Kanske en passande ämneskombination på ett högre stadium, som verkade vara ledigt till våren? Håller tummarna!

    SvaraRadera