måndag 23 november 2009

Lätt ångest.

Edit: Jag justerade meningar i detta inlägg. Kommentarerna passar nog inte in längre - antar jag...

Ikväll ska vi till veterinären med en av våra fåglar. Det känns jobbigt, i synnerhet när jag tänker på att vi åkte till samma veterinär med lilla (om man nu kan säga liten om en såpass matglad pippi...) Kiwi och var tvungna att avliva henne p g a tumör.

Jag promenerade till tåget idag, en del av min nya deal med mig själv. Skönt, men lite kallt. Och lite mörkt, redan nu.

4 kommentarer:

  1. "...vi åkt hem ensamma tidigare när vi gjort samma resa. Jag och Maken, alltså."

    Det där kan nog misstolkas...

    SvaraRadera
  2. Jag förstod nog inte meningen riktigt, menade du att ni gjort resan vid något sorgligt tillfälle?

    SvaraRadera
  3. Jag skrev snabbt och har justerat lite nu. Bättre...? :)

    SvaraRadera
  4. Skönt... maken mår alltså bra. ;-)

    SvaraRadera