måndag 9 november 2009

Kallare och kallare - Blandad konfekt

Igår invigde jag dunjackan för denna gång. Jag och Maken tog en promenad i går kväll när vi kom hem från Svärföräldrarna och den behövdes faktiskt. Fortfarande lite för varmt för att jag ska ta på mig den in till stan dock.

-0,7 kg hos Viktväktarna denna gång. Jag är chockad, men troligen beror det fortfarande på att jag ätit ganska lite när jag varit sjuk.

Vi såg en bra film i lördags, State of play med Russell Crowe och Ben Affleck. Döm om min ohöljda förvåning när jag faktiskt tyckte om en film med Affleck! En historia om politik, media och skumraskaffärer i Washington. Helt klart värd att se! Den bygger tydligen på en engelsk TV-serie i sex delar med samma namn, kanske man ska se någon gång...

Det var den andra filmen i Blu-Rayformat vi såg på nya spelaren. Dock den första vi såg till slutet. I fredags kom Maken hem med Hancock. Trots favoriter som Will Smith och Jason Bateman stängde vi av filmen efter ett tag. Den fångade inte någon av oss och var inte så värst bra, tyckte vi. Kan någon som sett hela filmen meddela mig om det är något jag missat?

2 kommentarer:

  1. Blev också glatt överraskad av State of Play.
    Det enda positiva med den här gråa, sega tiden - man kan se mycket film!

    SvaraRadera
  2. Precis. Mycket film kan man se sa Bull :)

    SvaraRadera