onsdag 31 oktober 2007

Regn regn regn... Ja visst ja, det är snart november.

Jag var på Skolforum idag. Helt OK, men jag tyckte inte att det var så mycket att kolla in i år. det fanns ju inga seminarier som jag ville gå på och jag gick dit själv eftersom ingen annan på jobbet ville gå dit. Det som var kul var att jag träffade en gammal kollega från min första skola. Det är inte så ofta jag träffar henne så det var gôrskôj.

Förkylningen börjar ta sig nu också. Det blev ingen influensaspruta för mig idag. Sköterskan rekommenderade inte att att jag den eftersom jag kunde bli jättesjuk. Det vill jag ju inte, så jag avvaktar.

Jag har köpt en del godis utifall det ringer på några småbarn som är ute & "trick-or-treat" Jag är dock av den bestämda uppfattningen att det inte lär vara det eftersom det spöregnar ute. Min målsättning var att handla sådant godis som jag inte gillar, ifall det blev något över. det sprack dock för Malaco hade småpåsar med sura flaskor. Jag älskar dem. Det är nästan så att jag hoppas att det inte kommer allt för många barn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar