fredag 12 oktober 2007

Presenter!

Vill bara ta tillfället i akt och visa presenterna jag fått från Maken på sistone. Det är en viss majoritet när det gäller sprithaltiga drycker, men det är snygga flaskor också!

Den första vodkan hade han med sig från Island. Bilden gör inte rättvisa åt flaskan, men det var den här bilden jag tog först på den. Lavafiltrerad, bara en sån sak! :)

Den andra hade han med sig från USA nu senast. Han var trött på att jag klagade på att gett bort den förra flaskan han hade med sig till mig i våras, så han köpte en ny.

Slutligen, det som inte har något med sprit att göra utan min riktiga fascination när jag åker utomlands. Starbucks. Jag *älskar* att gå in på ett Starbuckscafé när jag åker utomlands. Gott kaffe, gott fikabröd och riktigt roliga tillbehör. Jag bad både Maken & en kille på jobbet att gå in och köpa "After coffee mints" när de ändå var i US. Båda kom hem med en lite samling åt mig. Här är ett urval. Det gula paketet är vaniljsmak, det blev en viss reflex i bilden. Jag fick också ett paket med spearmint-smak och ett paket kaneltuggummi. De närmsta veckorna är räddade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar