onsdag 13 juni 2012

Tisdagen i bilder (och lite text)





















Parkleken i Vasaparken är helt suverän! Studsmattor, rutschkanor, grillmöjligheter, bandyklubbor att låna... Det finns café också, men vi testade inte det denna gång.

P1 spelade bandy i ett par timmar - i ett gäng olika kombinationer. Sista matchen spelades mot ett par tjejer som slutade fjärde klass igår. Då kom P2 och charmade in sig fullständigt hos flickorna, som tog sig an pojkarna och lekte med dem jättelänge. När N och hennes mamma kom för att hålla oss sällskap kom även hon med i gemenskapen och sprang med de andra.

Helt klart inte sista gången vi åker in dit. Smidigt att ta sig dit från Karlbergsstationen också - och så kunde jag köpa med mig en latte från Mellqvists kaffebar också. Lätt bästa latten i området! Det blev en till när jag åkte hem efter min intervju också - min intervjugrupp fick inget kaffe, medan de andra fikade. Vi kom in i en diskussion istället. :)

1 kommentar: