måndag 11 juni 2012

Måndag. Regn. Någon som är överraskad...?

Här hade man planerat allt för en halvdag på Långholmen. Gjort upp planer med vän och packat vagnen full med mat och andra saker. Hämtar barnen och *tjofs* så börjar det regna. Mycket. Just nu öser det ner och jag tror t o m att jag hörde åska nyss.

Från i onsdags.
När det faktiskt förekom sol.
Så vad gör man då? Jo, i alla fall om man = jag så ringer man till Svärfar, frågar om han kan vara barnvakt och boka tid hos frisören. Kan lika gärna passa på att ta bort lite utväxt. :)

Edit: Jag trodde att jag publicerade detta inlägg innan jag stängde ner allt p g a åska och blixtar, men det hände tydligen inte. Nu lägger jag upp inlägget, men kan också meddela att det inte regnar längre och solen skiner då och då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar