lördag 2 juni 2012

Lördagens begivenheter...

Först och främst: Regn, regn, regn. Tristväder.

Pusselbitarna var på sitt första förskolekompiskalas idag. Vi var de enda föräldrarna som stannade kvar, men jag kände att det var bäst så. De var mycket för sig själva och vi försökte få dem att interagera mer med de andra barnen - med blandat resultat.

Nu ikväll ska jag lägga ut en del kläder på Tradera. Pusselbitarna har så sjukt många tröjor som de aldrig använder, då tänkte jag att jag lika gärna kunde sälja dem. Först blir det dock middag - hamburgare och hemmagjord klyftpotatis - yummy!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att ni har så dåligt väder hemma. Hoppas det vänder och blir sommar snart!

    Vi har också sjukt mycket kläder som Aron knappt använt. Får se hur jag gör med dem, men att sälja dom är ju en bra ide.

    Kram

    SvaraRadera