måndag 25 juni 2012

Söndagen i korthet

Jag hann inte skriva något igår och tänkte bara uppdatera lite nu. Större delen av dagen tillbringade jag i källaren och tvättstugan. Dags att röja upp och städa där. Jag vill måla om och fixa lite hyllor, vi får se hur det blir med den saken.

Vid femtiden passade jag på att åka till Stinsen i Häggvik för att byta ett par shorts jag köpte i onsdags. Hade jag bara gjort det hade det inte varit något problem, men nu var jag dum nog att även handla lite också. När jag kom ut till bilen såg jag att det var en liten pappersbit på vindrutetorkaren. Mitt livs andra böteslapp. 450 kronor. *blä* Jag hade så bråttom in på affären så jag missade att p-skivan stod på fel tid. Hade den bara stått en timme för tidigt hade det varit lugnt, men nej då, den stod på 19 istället för 17. Fcuk.

När jag kom hem möttes jag av ett gråtande barn. P2 hade ramlat när de spelade fotboll och hade fått ett litet sår på benet.

Dagen kan väl sammanfattas i en mening: Det som var bra med dagen var att jag hade sovmorgon.

1 kommentar: