fredag 1 juni 2012

Fredag.

Regn, regn, regn. Regn. Nämnde jag regn? Planen att Pusselbitarna skulle vara ute i en park tillsammans med A & N från öppna förskolan rann bort redan i morse. Vi bestämde dock att alla kom hit istället, så fikade mammorna medan barnen gjorde andra saker - mestadels såg på TV och var högljudda. :) Kul som alltid att ses och det funkar riktigt bra med barnen.

A och hennes mamma stannade på middag och sedan skjutsade Maken hem dem medan Pusselbitarna spelade lite x-box. P2 var nämligen ytterst bekymrad över sin bandagerade hand, igår kunde han inte hålla i spelkontrollen p g a smärta. Som tur var (mammaironi) gick det bra att spela.

Nu sitter jag och väntar på att Maken ska komma ner så vi kan börja se Let's dance-finalen. Eftersom Maken körde hem vännerna precis när det började bestämde vi att spela in det så vi kan se nu istället. Heja Anton! Tror jag i alla fall. Det är han som varit allra, allra bäst under hela serien.

2 kommentarer:

  1. Igår regnade hela dagen. Idag tittar solen fram lite än så länge.

    SvaraRadera
  2. Inte här, tyvärr. Grå himmel och regn. Man skulle kunna säga att jag har bara "Regn hos mig" (Tack, Orup)...

    SvaraRadera