onsdag 2 november 2011

Trött...

Pojkarna däckade vid åtta, lillebror t o m vid halvåtta. Jag somnade nyss i väntan på min tur i badrummet. Hård dag tror jag bestämt. Trevligt besök hela dagen snudd på. Pojkarna är utlekta och jag är utpratad. För idag i alla fall. :-)

I morgon blir det nog Spira en stund. Jag tänkte kolla efter ett iPhone-fodral också, känns säkrare så. Väldigt hal, tycker jag. Den gled av armstödet på soffan nu i kväll. Tre gånger...

Något säger mig att de små liven vaknar vid 05.30-tiden i morgon också - så god natt!




2 kommentarer:

  1. Godmorgon ;-)
    Ett fodral är en bra idé. Inte minst när små pojkhänder lånar fånen. Jag är barnsligt förtjust i min - och åt att det går att ta så fina bilder av nåt man alltid har med sig.
    Fint att ni bokat er första familjeresa! Det är föräldraglädje att få planera in sånt.

    SvaraRadera
  2. Jo, den var alldeles för hal. Sedan är det ju så att om de små händerna vill så åker den i golvet i alla fall - vilket hände med min gamla telefon i eftermiddags... :)

    Och fotona blir jättebra!

    SvaraRadera