lördag 19 november 2011

Lördagen...

Jag insåg idag att jag gjort något med mina inställningar till bloggen i min telefon. Jag ska fixa det sedan, det är ju en ganska stor del av mitt bloggande.

Sitter ute hos Pusselbitarnas farfar. Hans katt har kissat på ett par mattor, så vi har gjort lite skadehantering. I övrigt så inväntar jag besked om begravningsdatum. Maken ska resa bort ett par dagar om ett par veckor och jag hoppas att vi lyckas tajma in det hyfsat. Vill helst inte åka iväg själv med barnen i bilen. Och inte sitta själv i kyrkan med dem heller, om jag ska vara helt ärlig...

Att jag lyckas skriva detta är en mindre bedrift. Samtidigt sitter nämligen barnen och ropar Mami varannan sekund. Jag ska kolla på bilar, däck, tåg, skipa rättvisa, titta på dem, frågar efter Papi... Och det är bara på två minuter... Jag älskar dem, men de är ganska intensiva just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar