tisdag 8 november 2011

Tisdag

Snålt med uppdateringar idag. Det beror inte på att vi inte gjort något, men på att telefonen inte gått att surfa med under hela dagen. Jag ringde supporten nu ikväll när jag kom hem från samtalsgruppen och det löste sig på fem minuter. Skönt, eftersom jag är grymt beroende av telefonen...

Idag var jag och pojkarna ute i den närliggande parken i nästan två timmar. Rutschkanor och gungande båtar handlade det om idag, t o m P2 åkte nerför rutschkanorna. Lite gungande blev det också för P1. Han har varit lite orolig över sin brist på tänder idag, men både jag och Maken har försäkrat honom om att tänderna kommer att växa ut igen. Tyvärr inte förrän närmare hans sjätte födelsedag, men ändå...

Farfar kom och passade dem ett par timmar när jag åkte till samtalsgruppen. Det gick lika bra som vanligt.

Nu sitter jag och kollar in de Wordfeudmatcher som jag inte kunnat spela under dagen när internet i telefonen inte fungerat.

Imorgon blir det ett besök hos logopeden. Sedan åker vi med Maken in till stan och tar tunnelbanan till Spira. Det var en vecka sedan sist, så det är dags nu.  Det är öppet längre i morgon också, så det är en bra dag att åka dit.


1 kommentar:

  1. Skönt att det gick bra hos tandläkaren. Det måste ha varit väldigt oroligt för er. Kram.

    SvaraRadera