onsdag 2 november 2011

Onsdag

Idag ska barnen få besök av A från öppna förskolan. Roligt, hoppas jag. :) Barnen har en tendens att elda upp sig lite väl mycket när de får besök, så vi får se hur lång tid det tar innan de lugnar ner sig, alternativt innan första barnet börjar gråta...

Allt gick bra med telefonen igår, men jag insåg att jag inte kan kolla min ComHem-mail eftersom jag inte hittar lösenordet. Sitter i supportkö för att få ny kod, under tiden kan jag helt enkelt kolla mailen nere på min stationära dator.

Håller på för fullt att göra mig hemmastadd med ögonstenen men har redan insett att jag måste ha ett fodral till den. Snarast. Är nämligen livrädd för att den ska tappas och gå sönder. Den har dessutom mycket klara färger. Har inte tagit några kort ännu, men ska kolla denna funktion under dagen.

Barnen är mycket fascinerade av telefonen, men jag har inte låtit dem använda den ännu. Skulle behovet uppstå kan de ju få spela lite på den gamla... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar